Move Like Michael jackson grote flop

22-03-2010 (10:30) - Media

Het SBS-programma Move Like Michael Jackson weet steeds minder kijkers te boeien op de zaterdagavond. De zoektocht naar een act die mee mag doen tijdens het tribute-concert voor de overleden King of Pop in Londen, wist zaterdag 409.000 kijkers te boeien. Een week eerder waren dat er nog 595.000. Onbetwiste koningin van de zaterdagavond blijft Linda de Mol met Ik hou van Holland. Ruim 1,9 miljoen kijkers stemden af op RTL 4. Paul de Leeuw bereikte met X De Leeuw ruim 1 miljoen kijkers op Nederland 1.


SKO/Broadcast Magazine

Reacties

MLMJ is een hopeloos programma, voegt niets toe, is niet vernieuwend, duurt te lang (doorlooptijd) en gaat vaak niet over de dansstijl van MJ. kortom, een verkeerde propositie
Martin Vos @ 22-03-2010 19:44 uur
natuurlijk gaan wij daar niet naar kijken dat heeft nisk te maken met michael jackson echt niks mee te maken ze hebben zijn naam misbruikt n de fans zijn booos en daarom kijken wij daar niet naar ik ben ook een grote fan van michael jackson en trouwens waarom zette zo domme foto van michael daar bij ?? zo respechtloss zijn die mensen !!!
Naomie @ 13-04-2010 11:48 uur

Bureaus

Marketing

Economisch