Ook Blitzblum verlaat MTV

11-08-2011 (09:26) - Media

Vanaf 1 september zal Lucas van der Eerde, VP, Sales Director MTV Networks, zijn verantwoordelijkheden voor MTV Networks verder uitbreiden. Met het vertrek van Menno Wagenaar, VP, Brand Solutions & Advertising, die besloten heeft om MTV Networks te verlaten om nieuwe zakelijke uitdagingen aan te gaan, zal de afdeling Brands Solutions & Advertising onderdeel van de Ad Sales afdeling worden onder leiding van Van der Eerde. Hiermee worden zijn verantwoordelijkheden uitgebreid naar alle commerciële activiteiten binnen MTV Networks.

Robin Blitzblum, Head of Advertising, heeft ook besloten om MTV Networks half augustus 2011 te verlaten om zijn horizon te verbreden. Petra van Veldhooven zal vanaf 1 september zijn leidinggevende verantwoordelijkheden overnemen als Head of Advertising binnen de afdeling Ad Sales. Zij zal in deze rol rapporteren aan Lucas van der Eerde.
 
‘Ik zou graag zowel Menno Wagenaar en Robin Blitzblum bedanken voor hun bijdrage aan ons bedrijf in de afgelopen jaren. Zij hebben expertise en creativiteit gebracht aan de commerciële afdeling en samen met onze klanten spannende en bekroonde projecten gerealiseerd binnen al onze merken en platforms die ons advertising profiel hebben versterkt’, zegt Dan Ligtvoet, Executive Vice President, Managing Director North.

‘Ik ben erg blij dat Lucas van de Eerde en Petra van Veldhooven hun nieuwe rollen hebben geaccepteerd. Met de integratie van Brands Solutions & Advertising in Ad Sales gaan we een volgende fase van groei tegemoet als toonaangevende leverancier van commerciële initiatieven rondom ons populaire portfolio. Ik ben ervan overtuigd dat in deze nieuwe opzet onze commerciële teams de geweldige samenwerking met onze klanten nog verder uit kunnen bouwen.’

Menno Wagenaar is sinds 2006 werkzaam bij MTV Networks en gaf vanaf 2010 invulling aan de rol van VP Brand Solutions & Advertising. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de commerciële samenwerking tussen merken en platformen met MTV Networks klanten.

Robin Blitzblum begon in 2006 bij MTV Networks als Head of Advertising. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de concepten en de creatie van alle commerciële samenwerkingen tussen merken en platformen met MTV Networks klanten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch