SKO viert tienjarig jubileum

14-03-2012 (08:54) - Media

SKO viert in 2012 haar 10-jarige bestaan als verantwoordelijke instantie voor de Nederlandse kijkcijfers. In deze periode heeft SKO gezorgd voor belangrijke aanpassingen en innovaties in het Kijkonderzoek, waardoor de kijkcijfers tot op de dag van vandaag voldoen aan de allerhoogste kwaliteitseisen.
 
Het Nederlandse Kijkonderzoek, zoals dat in opdracht van Stichting KijkOnderzoek wordt uitgevoerd door Intomart GfK en The Nielsen Company, is internationaal ‘state of the art’. Dat geldt ook voor de aanvullende onderzoeksprojecten, zoals het SKO WEB-TV project dat SKO de afgelopen jaren initieerde en dat door comScore en Intomart GfK wordt uitgevoerd.
 

Het 10-jarige bestaan zal gevierd worden tijdens de 5e editie van de SKO TV-Middag op 22 mei in Hotel Arena te Amsterdam. Tijdens dit event zal het SKO jubileumboek worden gepresenteerd. Hierin zullen de belangrijkste ontwikkelingen in het Nederlandse TV landschap, het Kijkonderzoek en TV-gebruik terug te vinden zijn. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch