Abovo Maxlead groeit door met ervaren vakgenoten
08-02-2022 (17:00) - Mensen
Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf nieuwe senior collega’s gestart: Erwin Blokker, Florien Mutsaars, Daan Jongen, Caterina Spallicci en Linda Ernst. Bij Abovo Maxlead werken 230 professionals. De nieuwe collega’s gaan bijdragen aan de groei van het bedrijf.
Erwin Blokker is gestart als Head of Outdoor. In deze rol zal hij zowel klanten van Abovo Media bedienen als gaan starten met een nieuw op te richten onafhankelijke outdoor label. De passie voor outdoor ontwikkelde hij toen hij aan het begin van zijn carrière aan de slag ging bij Kinetic (GroupM) als OOH Media Consultant. In 2017 stapte hij over naar Mediaxplain. Meest recent werkte hij bij dentsu.
Florien Mutsaars wordt Client Service Manager bij Abovo Media. Zij gaat binnen het account team diverse nieuwe grote klanten begeleiden. Zij heeft eerder gewerkt in diverse commerciële, brand partnership en ecommerce rollen bij LINDA., Emesa, Talpa, RTL en Sanoma.
Daan Jongen sluit zich aan bij het nieuwe content label van Abovo Maxlead. Samen met andere nieuwkomers Thijs van Dijk en Daniel Kok gaat hij daar als Lead Content & Creatie bouwen aan de nieuwe unit. Hij komt over van N=Content (N=5) waar hij Social Lead was. Eerder werkte hij als creatief bij Brand Studio van DPG Media. Daarvoor was hij contentmaker bij Talpa Radio, BNNVARA en NOS.
Caterina Spallicci is ook bij het nieuwe content label gestart als Lead Consultant Content Marketing. Zij wordt verantwoordelijk voor customer journey strategieën. Zij heeft gewerkt bij IBM en 15 jaar bij NEN (Stichting Koninklijk Nederlands Normalisatie Instituut) in diverse marketingfuncties.
Linda Ernst wordt Lead Consultant SEA bij Maxlead. Zij heeft eerder gewerkt als online marketeer aan de klantzijde bij O'Neill, Protest Sportswear en meest recent bij Bever. Ook heeft zij ervaring bij bureau Dexport, als accountmanager bij Remobis en in Kenia voor Stichting Mago.