AdUp benoemt Floris Quak tot CFO
AdUp, de Nederlandse tech scale-up voor AI Checkouts, blijft uitbreiden. Vanaf september is Floris Quak ingestapt als Chief Finance & Operations (CFO).
AdUp is een tech scale-up voor AI Checkouts. Het Nederlandse bedrijf gelooft dat online shoppen makkelijker kan en maken met hun technologie checkouts beter. Het doel: Een positievere winkelervaring voor de klant en hogere conversie voor webshops. AdUp-oprichter Maikel Snijders: “Onze missie is om checkouts te innoveren en te verbeteren, maar daarvoor is een solide go-to-market strategie onmisbaar. Om deze strategie te realiseren, is funding, oftewel geld nodig. Floris is met zijn financiële investering en inbreng op managementniveau daarom een belangrijk onderdeel van deze investeringsronde.”
Ready to rock
Quak: “We staan aan de vooravond van een mooi groeipad”, stelt hij. “De afgelopen maanden hebben we ons product ‘soft gelanceerd’ om de validatiefase af te kunnen ronden. Deze lancering is met veel enthousiasme ontvangen bij diverse potentiële afnemers: van Payment Service Providers zoals Pay en Buckaroo tot grote merken als XXL Nutrition. Inmiddels zijn we bezig met de afronding van onze go-to-market strategie. Begin Q1 2024 willen we een vervolginvestering ophalen om daarna in rap tempo verder op te schalen in Europa en in de rest van de wereld. De contacten met diverse partijen zijn hiervoor al gelegd. Kortom: We are ready to rock!”