Alissa van Meerveld en Joris Klokkers aan de slag als PR-consultants Mediatic
Alissa van Meerveld (24) en Joris Klokkers (25) zijn recent in dienst getreden als PR-consultants bij het Amsterdamse PR- en contentmarketingbureau Mediatic.
In hun nieuwe functies gaan zij zich bezighouden met de zichtbaarheid en naamsbekendheid van voornamelijk vooruitstrevende organisaties. De dubbele aanstelling past binnen de groeiambities van Mediatic en haar missie om impactgedreven partijen de aandacht te geven die ze verdienen.
Hyper-ambitieus
“Ik ben erg blij met deze stap”, zegt Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic.“Zowel Alissa als Joris is enthousiast en hyper-ambitieus. Ondanks hun jonge leeftijd, nemen zij een bak aan relevante kennis en ervaring mee, die goed aansluit bij onze huidige groeifase. Zo weet Alissa alles van digital marketing en kent Joris de radiowereld als zijn broekzak. Dankzij hun positieve energie en ondernemendheid, ben ik ervan overtuigd dat ze goed bij Mediatic passen.”
Nieuwe uitdaging
Tijdens haar studie Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam deed Alissa bij verschillende werkgevers veel praktijkervaring op in de marketingwereld. Dit leidde uiteindelijk naar een rol als content marketeer bij Seeders. Hier was ze verantwoordelijk voor websitebeheer, het creëren van relevante content voor verschillende doelgroepen en opdrachtgevers, en het ontwikkelen van digital PR-strategieën. Na haar brede marketing-ervaring is ze nieuwsgierig naar meer verdieping. Mediatic bleek direct een perfecte match. “Vanaf mijn eerste gesprek met Mediatic was ik direct enthousiast”, zegt van Meerveld. “Deze rol is een nieuwe uitdaging, waar ik veel vertrouwen in heb.”
Nieuw hoofdstuk
Na zijn studie Journalistiek & Communicatie in Utrecht ging Joris aan het werk als producer en regisseur bij Radio 538. In deze rol leidde Klokkers het productieteam en droeg hij onder andere de verantwoordelijkheid over de productie van de bekende ochtendshow met Wietze & Klaas. Mede hierdoor is hij geen onbekende in de mediawereld. “Ik merk nu al dat ik helemaal op mijn plek zit bij Mediatic.”, zegt Klokkers. “Met mijn ervaring en creativiteit kan ik hopelijk snel van toegevoegde waarde zijn voor de inspirerende en vooruitstrevende organisaties die Mediatic vertegenwoordigt.”