Amy Paillot nieuwe Marketing Manager QWIC

12-04-2022 (11:39) - Mensen

E-bike merk QWIC heeft Amy Paillot aangesteld als nieuwe Marketing Manager. Met de aanstelling van Paillot verschuift QWIC nog meer van een retail merk naar een consumenten merk. QWIC heeft als doel de naamsbekendheid te vergroten en een voorkeursmerk te zijn voor consumenten. Met eerdere functies in Marketing en Business development in diverse branches brengt Paillot veel ervaring in het QWIC Marketing team.
 
Amy heeft haar wortels in Frankrijk, maar heeft ook gewerkt in Zuid-Amerika, de VS en is nu gevestigd in Amsterdam. In haar meest recente baan gaf ze leiding aan het Regional Marketing team van Joolz in Amsterdam. Dit team is verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten in 40 landen.
 
Binnen QWIC zal de focus liggen op het versterken van het QWIC merk en het samen met het team delen van de verhalen en producten over alle kanalen. QWIC wil een sterkere band ontwikkelen met hun consumenten, door hen centraal te stellen in alles wat ze doen, van productontwikkeling, tot diensten, maar ook in alle communicatie.
 
Amy Paillot: "We weten dat het overweldigend kan zijn wanneer iemand een e-bike probeert te vinden en te kopen. Wij zijn er om te helpen het proces soepeler te laten verlopen, de informatie en de inspiratie te bieden die de consument nodig heeft om de juiste keuze te maken en de perfecte e-bike voor hem of haar te vinden. Op die manier zijn ze al goed geïnformeerd als ze de fietsenwinkel binnenstappen."