Ard van der Wal nieuwe Digital Director bij Bravoure
31-03-2022 (11:46) - Mensen
Ard van der Wal versterkt het team van digital design agency Bravoure als Digital Director. Hij maakt de overstap van Employer Branding Agency Radancy (voorheen Maximum), waar hij sinds 2013 werkzaam was als Director of Design & UX.
Ard heeft meer dan twintig jaar ervaring in het digitale veld. Na het afronden van zijn HBO bachelor in Communicatie is hij meteen aan bureauzijde gaan werken. Hij heeft ervaring opgedaan bij verschillende digital design bureaus, waaronder Fabrique en Philips Design. Ook had hij een eigen bureau waar hij als creatief partner werkte voor mooie klanten als T-Mobile, Kawasaki en Bosch. In zijn meest recente rol als Director of Design & UX hield hij zich voornamelijk bezig met het zoeken naar interactie met de juiste doelgroep via effectieve vormgeving op digitale platforms. Zo heeft hij onder andere voor Werkenbijdefensie.nl gewerkt, een van de grootste 'werkenbij' platformen van Nederland. Interactie van de bezoeker met het platform speelde een grote rol, zowel middels het aanbieden van de juiste informatieve content als mogelijkheden om gepersonaliseerd advies te krijgen.