Clarity Amsterdam breidt uit met 4 nieuwe teamleden
Digital marketing- en communicatiebureau Clarity verwelkomt vier nieuwe teamleden om het groeiende klantportfolio in de Benelux te ondersteunen.
Franka Boender is aangesteld als accountmanager en Livia Scholtens en Irvin Marshall zijn benoemd tot account executives. Daarnaast heeft Clarity een structurele samenwerking met Laetitia Gruwel. Met ruim 25 jaar ervaring heeft Laetitia haar sporen verdiend op het gebied van crisiscommunicatie en woordvoering. Deze ervaring zet zij ook voor Clarity’s klanten in.
Overnames
Clarity, een bureau met roots in PR en digital marketing, is de afgelopen tijd uitgegroeid tot een wereldwijd opererend full-service communicatiebureau, mede dankzij een aantal strategische overnames. Zo is public affairs aan het dienstenpakket toegevoegd na de overname van Public Intelligence en bracht de overname van Sefiani versterking in corporate reputatiemanagement.
Positioneren
“Bedrijven moeten tegenwoordig door een ontzettend complexe wereld navigeren. De bijbehorende communicatievraagstukken vergen ondersteuning van adviseurs die een brug kunnen slaan tussen verschillende disciplines”, zegt Thomas Cordes, partner en managing director bij Clarity Amsterdam. “PR, online marketing, public affairs, social media, corporate communicatie – het is uiteindelijk allemaal verweven in hoe een bedrijf zich positioneert in de maatschappij. Onze nieuwe teamleden staan klaar om onze klanten te helpen die positionering zo positief mogelijk te maken.”