Estelle Goldman - Peek nieuwe partner bij House of Treats
Estelle Goldman - Peek is toegetreden tot partner van House of Treats, het eerste bureau dat marktonderzoek onder early adopters inzet als marketingtool.
House of Treats biedt merken toegang tot een gecureerde global community van early adopters. Met de komst van Goldman - Peek gaat het bureau een volgende fase in door haar community breder in te zetten voor merkstrategie en activaties.
Goldman – Peek specialiseerde zich in earned gedreven campagnes en werkte hiervoor bij verschillende reclamebureaus. Bij modemerk G-Star was ze verantwoordelijk voor activaties en partnerships wereldwijd. Bij House of Treats helpt ze merken om samen met hun doelgroep gesprekken op gang te brengen en buzz te creëren.
"Door de dialoog met de early adopter aan te gaan, krijgen merken waardevolle inzichten en weten ze hoe ze een duurzame emotionele verbinding met deze groep aan kunnen gaan"
House of Treats is in 2018 opgericht door Fleur Ditzel - Runhardt om merken in verbinding te brengen met early adopters. “Ik zag dat veel grote onderzoeksbureaus niet representatief zijn voor deze doelgroep. Terwijl dat voor marketeers juist dé groep is waar je je merk mee bouwt”, vertelt ze. “Onze wereldwijde community wordt handmatig en zeer nauwkeurig gesourced. Leden krijgen een premium merkervaring in ruil voor hun eerlijke mening. Door de dialoog met de early adopter aan te gaan, krijgen merken waardevolle inzichten en weten ze hoe ze een duurzame emotionele verbinding met deze groep aan kunnen gaan.”