Frank de Beun en Anouk Beeren nieuwe bestuursleden DDMA
DDMA, branchevereniging voor datagedreven marketing en service, heeft twee nieuwe bestuursleden aangesteld.
Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en Anouk Beeren, CEO bij iBuyFlowers, treden per direct toe.
De versterking van het bestuur past volgens DDMA-directeur Judith Oude Sogtoen perfect bij de toekomstvisie van DDMA: "DDMA staat voor het verbinden van data, technologie en creatie op een innovatieve én verantwoorde manier, zodat organisaties én consumenten op een optimale manier met elkaar kunnen interacteren. The Data Agency en iBuyFlowers weten dit als geen ander. Ik ben daarom heel blij dat Frank en Anouk ons bestuur gaan versterken met hun ervaring.”
Frank de Beun is sinds 2009 CEO van The Data Agency, een bedrijvengroep gespecialiseerd in datagedreven marketing. Eerder was Frank al betrokken bij DDMA vanuit de Commissie Data, Decisions & Engagement, de jury van de Customer Data Awards en als lid van de kascommissie. Frank: “Ik beschouw het als een voorrecht om samen met het bestuur en de professionele DDMA-organisatie bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van data, technologie en creatie, waarbij het vertrouwen van consumenten én de toekomst van de marketingsector centraal staan.”
Na twee directiefuncties bij Bidfood en Intergamma is Anouk Beeren sinds vorig jaar werkzaam bij iBuyFlowers. Met het grootste deel van haar carrière in digital marketing en e-commerce past een bestuursplek bij DDMA haar als gegoten. Anouk: “Digital marketing en e-commerce behoren tot een vakgebied dat valt of staat met goede data. Want ik zeg altijd, zonder klantrelevantie geen conversie, en hoe krijg je die relevantie? Inderdaad, door data! Dus toen ik voor deze bestuursfunctie werd gevraagd, hoefde ik geen twee keer te denken. DDMA zit in het hart van mijn vak en ik wil daar graag aan bijdragen!”