HAGENS PR breidt strategieteam uit met Aranza Zevenbergen en Jelle de Wal
Aranza Zevenbergen en Jelle de Wal zijn beide gestart als PR-strateeg bij HAGENS. Daarmee maken zij nu deel uit van het strategieteam onder leiding van strategy director Sid de Koning.
Voordat ze de overstap maakte naar HAGENS werkte Aranza als copywriter en strateeg bij Ice Cream Media. Jelle is een PR professional die hiervoor bij Hibou werkte als PR Consultant. Hij zal bij HAGENS onder andere voor Milence en ABN AMRO aan de slag gaan, Aranza neemt onder meer NPO en Rose Stories voor haar rekening.
Aranza: “De persoonlijke benadering die centraal staat in de werkwijze van HAGENS vind ik erg belangrijk. Met oog voor de mens achter de doelgroep, wordt er voor zowel grote commerciële bedrijven als kleinere organisaties met cultureel-maatschappelijke doelen gewerkt. Die combinatie spreekt me aan.”
Jelle: “In de ideeën en campagnes van HAGENS wordt veel waarde gehecht aan de strategische basis, waarbij de mens altijd centraal staat. Naast dat ik mij hier persoonlijk goed in kan vinden, is dit ook voor mijn ontwikkeling als strateeg een ideale manier van werken.”
Over HAGENS
HAGENS is een onafhankelijk, strategisch en creatief PR-bureau. Ze ontwikkelen verhalen vanuit een ‘human first’ aanpak. De verhalen zijn altijd anders, het uitgangspunt is altijd hetzelfde: de mens. HAGENS werkt onder andere voor ABN AMRO, NPO en Spotify. hagenspr.com