Heineken's Els Dijkhuizen beoogd nieuw bestuurslid bvA
bvA netwerk van merkleiders wil Els Dijkhuizen, marketing director bij Heineken Nederland, alls nieuw bestuurslid binnenhalen. Tijdens het jaarlijkse bvA CMO-diner werd haar voorgenomen benoeming aan het netwerk voorgesteld.
Els Dijkhuizen is als marketingdirecteur van Heineken Nederland verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de merken die Heineken actief ondersteunt, waaronder Heineken, Amstel, Affligem, Texels en Desperados. Ze is altijd op zoek naar vernieuwende creativiteit om zo de merken een eigen karakter te geven. Els heeft meer dan 25 jaar brede commerciële marketing- en saleservaring.
“Net als bvA houd ik ervan om het marketingvak verder te ontwikkelen in professionaliteit en effectiviteit”, zegt Els Dijkhuizen. Creativiteit is daarbij een key driver om de status quo te veranderen en om groei te realiseren. Heel trots ben ik om daarom vanaf nu plaats te nemen in het bvA-bestuur. Dit is een vereniging die ervoor zorgt dat we ons verder ontwikkelen en professionaliseren en iedereen scherp houdt op de laatste ontwikkelingen. Het bijbehorende netwerk daagt adverteerders uit en verbindt ze. Een winnende combinatie!”
Erik van Engelen, voorzitter van bvA: “We kijken ernaar uit samen met Els de activiteiten en koers van bvA door te ontwikkelen. Ze is authentiek, haalt het beste in mensen naar boven en heeft zowel creatief als analytisch talent. Ik ben er zeker van dat ze met haar vernieuwende creativiteit ervoor gaat zorgen dat we ons ledenaanbod nog verder kunnen versterken en uitbreiden. Als bestuur zijn we blij en vereerd dat Els haar tijd en energie voor bvA gaat inzetten.”
Els Dijkhuizen
Els volgt Brenda Smith op, die afgelopen april afscheid nam na zes jaar bestuurslidmaatschap. De officiële benoeming van Els volgt na goedkeuring van de bvA-leden tijdens de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering.