Jasper Cillessen wordt gezicht van kledingmerk
Jasper Cillessen, keeper bij de Nijmeegse voetbalclub NEC, is het nieuwe gezicht van de nieuwe najaarscampagne van kledingmerk Girav.
Jasper Cillessen is in deze merkcampagne te zien op diverse kanalen van het merk, waaronder op social media en in het nieuwe najaarsmagazine van Girav, dat binnenkort van de drukpers afrolt.
Niet alleen foto's
Afgelopen zomer keerde Jasper Cillessen terug bij NEC in zijn thuisstad Nijmegen. Daar voetbalde hij tot 2011, waarna hij naar topclubs Ajax, FC Barcelona en Valencia ging. Naast het artikel in het Girav magazine over zijn spelprestaties is hij erg blij met de samenwerking. Jasper: “Ik ben blij om onderdeel te mogen zijn van deze no-nonsense najaarscampagne van Girav en ik ben vereerd met het eindresultaat van de gemaakte content." De samenwerking tussen Jasper Cillessen en Girav is tot stand gebracht door het managementbureau SEG (Sports Entertainment Group).
Lange mannen
Erik de Weerd, medeoprichter van het kledingmerk Girav: “Het leuke van onze samenwerking is dat Jasper al zo lang klant en oprecht fan van Girav is. Hij is ‘no nonsense’ maar ondertussen zeer ambitieus, en dat zijn wij als merk ook.” Girav werd opgericht in 2010 als een kledingmerk voor in eerste instantie lange mannen. De shirts van Girav worden in drie lengtematen dichtbij huis geproduceerd bij fabrikanten in Europa.