Jordi van de Bovenkamp terug bij Boomerang Agency als Executive Creative Director

07-06-2022 (10:46) - Mensen

Na drie jaar keert Jordi van de Bovenkamp terug bij Boomerang Agency. Na de overname door Publicis Groupe in 2021 is er binnen Boomerang nóg meer mogelijk en dus is dit het ideale moment om met elkaar mooie dingen te gaan maken.
 
Boomerang maakt vanuit strategisch en creatief oogpunt de reclame van morgen. Het bureau smelt inzichtvolle en sterk verankerde strategieën samen met slimme, effectieve ideeën en data-gedreven, dynamische executiemogelijkheden, om zo een globaal publiek te bereiken.
 
Van de Bovenkamp: "Gevraagd worden om terug te keren op het oude nest voelt goed, zeker als dat nest mooie aanpassingen heeft gehad qua structuur en mogelijkheden. Ik kijk uit om samen te werken met Publicis en zeker ook met m’n vrienden op de vloer. Ik keer terug, maar zie het als een mooie en uitdagende stap voorwaarts."
 
Co-founder en Chief Creative Officer Eldin Fetahovic: "Als je de bestaande kanalen, maar ook de nieuwe kanalen echt wil begrijpen en omarmen, dan moet je daar als creatief een vanzelfsprekende interesse voor hebben. Dan heb ik het over creatieven die zélf op de hoogte willen blijven van de nieuwste ontwikkelen en hier andere creatieven ook mee willen inspireren, bijvoorbeeld tijdens reviews. Jordi is zo’n creatief. Hij weet als geen ander wat er in de community speelt en het enthousiasme wat hij daarvoor heeft slaat altijd over op de mensen om hem heen. Ik weet zeker dat hij - met zijn expertise op social en zijn vanzelfsprekende interesse voor nieuwe ontwikkelingen - geweldig (internationaal) werk gaat maken dat mensen zal raken, juist omdat hij verder kijkt dan onze industrie en weet wat er in de community speelt."
 
Van de Bovenkamp is niet de enige oud-medewerker die recent is teruggekeerd. Ook Michiel Wolters (Creative Director), Aimee Rutumalessij (Account Director) en Melanie Brouwer (Senior Project Manager) ontdekten dat het gras toch echt groener is bij Boomerang.