Jutta Peinze wordt Marketing Director van Motorola EMEA
Motorola heeft Jutta Peinze benoemd tot Marketing Director voor de EMEA Mobile Business Group (MBG). Peinze heeft meer dan 20 jaar ervaring in de technologiesector en was hiervoor Marketing Director bij Asus.
Peinze heeft al ervaring binnen de mobiele industrie, met functies bij Nokia en Huawei. In haar rol bij Motorola zal Peinze zich focussen op de sterke positie die Motorola nu al heeft in de EMEA MBG business, terwijl het merk zijn groeistrategie ontwikkelt. Ze volgt daarmee James Atkins op die wel bij Motorola blijft, maar een nieuwe rol krijgt als EMEA MBG eCommerce Director.
Sterkste positie tot nu toe
Jutta Peinze: "Ik ben erg blij dat ik het Motorola-team kom versterken in zo'n spannende tijd met het aanzienlijke groeipotentieel in heel EMEA. Ik geloof dat het merk zich in zijn sterkste positie tot nu toe bevindt om met zijn brede portfolio van apparaten de marktvraag te vangen en in de hele regio hypergroei te realiseren. Ik kijk ernaar uit om mijn brede ervaring in de technologie- en mobiele sector te combineren met mijn passie voor het leiden van een dynamisch team, en om de huidige positie van Motorola als marktleider verder uit te bouwen en de honger naar groei te stillen.”
Portfolio Motorola
Motorola maakt deel uit van Lenovo's Intelligent Devices Group, een wereldwijde operatie die bestaat uit de PC en Smart Devices business unit en de Mobile Business Group. Het portfolio van producten, oplossingen, software en diensten varieert van pc's en smartphones tot slimme samenwerking en oplossingen voor augmented en virtual reality (AR/VR).