Kees van Keulen versterkt directie SearchResult

20-03-2008 (15:12) - Mensen

Met ingang van 20 maart 2008 versterkt Kees van Keulen als Directeur Operations het management van SearchResult. Samen met Gert Jan Delcliseur gaat Van Keulen bij het Zaltbommelse online marketing bureau de strategie vormgeven en uitrollen.

Van Keulen was tot eind 2007 werkzaam bij Onetomarket waar hij COO was en grote accounts als KLM, Wegener en Weekendjeweg.nl bediende. Tot zijn komst bij SearchResult <http://www.searchresult.nl>  was Van Keulen als interim manager betrokken bij uiteenlopende online marketing projecten. Van Keulen heeft veel ervaring met het begeleiden van snelgroeiende online organisaties.

De directie van de LECTRIC Groep <http://www.lectricgroep.nl> , de holding waar SearchResult onder valt, is verheugd over de komst van Van Keulen. Jan-Hein Schouten, algemeen directeur van de LECTRIC Groep: “SearchResult is een parel met een unieke propositie en met sterke professionals. Na jaren met sterke groei is SearchResult toe aan de verzilvering van dat talent en daarmee de volgende ambitieuze stap. Dat Van Keulen voor ons de gedroomde kandidaat is leidt geen twijfel. Zijn ervaring en kennis van de markt gecombineerd met de bestaande organisatie gaat SearchResult ver brengen in de markt waarin het zich begeeft.”

SearchResult richt zich op het verhogen van het rendement van websites en is gespecialiseerd in zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren, webanalytics, bannercampagnes en usability & accessiblity onderzoek. SearchResult werkt voor uiteenlopende klanten als Fortis Bank, FNV bondgenoten, NS Internationaal en Campina.