Matthijs Tielman Strategy Director bij Bravoure
14-03-2022 (11:28) - Mensen
Digital Design Agency Bravoure versterkt het team met Matthijs Tielman (1982) als Strategy Director. Na bijna 6 jaar maakt hij de overgang van content marketing bureau Wayne Parker Kent naar Bravoure.
Na zijn studie in International Business en Marketing is Matthijs in 2008 zijn carriere begonnen binnen de reclamewereld. Al gauw deed hij ervaring op aan zowel de business als creatieve kant van het vak, waarin hij een brug kon slaan tussen design en marketing. Vanuit zijn functie als Head of Strategy bij Wayne Parker Kent lag de focus op het aanbieden van strategieën waarin content werd ingezet om de wensen van zowel de gebruiker als de klant te vervullen.
Matthijs: “Wat Bravoure echt goed doet, is dat zij mooie platformen maken die tegelijkertijd effectief zijn. Want niemand heeft iets aan een prachtig platform dat niet functioneert zoals het moet. En met mijn ervaring in contentmarketing gaan we hier een extra dimensie aan toevoegen. Daarnaast spreekt het culturele portfolio van Bravoure mij erg aan.”