Maurice Ridder aan de slag als Head of Retail Media Basic-Fit
Basic-Fit, de grootste fitnessketen in Europa met meer dan 1.400 clubs in zes landen, is blij haar nieuwe Head of Retail Media, Maurice Ridder, aan te kondigen.
Maurice is verantwoordelijk voor de verdere uitrol van Retail Media en het aansturen van het bijhorende team. De afgelopen achttien jaar was hij werkzaam bij SBS/ Talpa Media Solutions als Director Business Development. Hij heeft daar diverse leidinggevende functies bekleed voor onder andere de afdelingen special advertising en branded content.
Nieuwe touchpoints
Maurice: “Ik kijk met veel plezier terug op mijn tijd bij Talpa. TV en radio zijn en blijven mooie mediakanalen, maar er is veel meer fragmentatie in het medialandschap. Binnen Basic-Fit Retail Media zie ik enorm veel kansen. Ik ben aangenaam verrast door de schaal van het aantal clubs en de mogelijkheden die Basic-Fit Retail Media op nationaal en internationaal niveau biedt. Het doel is om met mijn ervaring en achtergrond Retail Media naar de volgende (internationale) fase te brengen. Als onderdeel van onze strategie zullen we ook kijken naar nieuwe touchpoints om ons aanbod voor adverteerders te blijven uitbreiden.”
Erica Van Vonderen-Hahn, Basic-Fit Chief Commercial Officer: "We zijn oprecht blij om Maurice aan boord te verwelkomen. Zijn uitgebreide ervaring in de mediasector is een grote aanwinst als het gaat om het verder versterken van ons aanbod. We zijn ervan overtuigd dat we de beste propositie in de markt presenteren en samen met Maurice zullen we onze groeiambities op een standvastige en pragmatische manier blijven nastreven."