Mediatic versterkt zich met merkstrateeg Marijke Tadema
15-02-2022 (10:23) - Mensen
Full-service PR- en contentmarketingbureau Mediatic breidt per direct uit met Marijke Tadema. De marketingexpert met een focus op impactvolle organisaties verbindt zich aan het Amsterdamse bureau als associate partner, waarbij ze zowel een functie als merkstrateeg als customer advocate vervult.
Na haar opleiding Marketing Management begon Marijke Tadema haar carrière bij Ogilvy & Mather Amsterdam, waarna ze bij V&D en Noordhoff vaste marketingfuncties vervulde. Sinds 2018 helpt zij als zelfstandig merkstrateeg impactorganisaties zoals het Fair Fashion Festival, MobiNederland, JustGo, Airtrade, ScaleUp Impact en Climer. Via die partijen kruisten de wegen van Tadema en Mediatic. Nu krijgt de samenwerking een formeel vervolg.
Impactvolle merkstrategie
Als associate partner van Mediatic zet Tadema haar ervaring met marketingstrategie en ambassadeurschap vanuit klanten in om ervoor te zorgen dat organisaties kunnen inzetten op duurzame contentmarketing en klantrelaties. Hetzelfde zal zij doen voor Mediatic. Tadema: "Ik voelde vanaf moment één een connectie met Mediatic, mede vanwege hun focus op impactorganisaties. Die organisaties help ik graag met het solide neerzetten van hun marketingstrategie, waarbij duurzaamheid centraal staat. Samen met Mediatic ga ik bedrijven helpen om nóg beter te worden voor klanten, medewerkers en de wereld om hen heen."