Merter Inci nieuwe Art Director TEAM LEWIS
Internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS breidt het creatieve team uit. Met een achtergrond in design en concepting zal Merter Inci (33) als Art Director de kwaliteit en creatieve output van het bureau bewaken en versterken.
Na zijn studie Art and Media Technology op de HKU ging Merter eerst freelancen. Daarna startte hij zijn agency carrière als Creative bij Chunk, waar hij uiteenlopend werk maakte. In 2018 ging hij aan de slag bij internationaal reclamebureau TBWA, waar hij Lead Designer en uiteindelijk Senior Creative werd. Hier werkte hij op klanten als Adidas, Philips en McDonald’s en won recentelijk meerdere lampen bij de Dutch Creativity Awards met de campagne TikTok Sign Dance voor klant T-Mobile. Nu maakt hij na ruim 5 jaar bij TBWA een mooie stap naar Art Director bij TEAM LEWIS.
Impact maken
Binnen het creative team van TEAM LEWIS zal Merter leidinggeven aan het designteam. Ook wordt hij een vaste sparringpartner van het videoteam voor concept en art directie. Daarnaast werkt hij nauw samen met Creative Director, Vincent van Nunen.
Merter Inci: “Ik ben als ‘creative’ altijd op zoek naar originele manieren om mensen bij een verhaal te betrekken en ik kijk er naar uit om met TEAM LEWIS campagnes op te zetten waarmee we echt impact maken. Samenwerking is voor mij erg belangrijk, en ik ben ervan overtuigd dat we met ons creatieve team de komende tijd geweldige dingen gaan maken waar we allemaal trots op zullen zijn.”