Michelle Oosterhoff nieuwe relatiemanager DDMA
Michelle Oosterhoff gaat bij DDMA aan de slag als relatiemanager, om nieuwe relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten.
Michelle Oosterhoff werkte hiervoor als media consultant bij Coolblue. Ze is sinds 17 oktober werkzaam in haar nieuwe rol. Bij Coolblue was ze 2,5 jaar verantwoordelijk voor het realiseren van media-inkomsten en onderhandelde ze met leveranciers om het Coolblue-verhaal zo goed mogelijk over te brengen. Samen met leveranciers zette ze data-gedreven campagnes op voor de producten binnen haar portfolio. Voor Coolblue was Michelle actief als Market Striker bij Red Bull, waar ze zich onder meer richtte op de acquisitie en het onderhouden van klantrelaties.
Creëren van waarde
Diana Janssen, Directeur DDMA: ‘We zijn heel blij dat Michelle team relatiemanagement komt versterken. Met haar ervaring op het gebied van klantbehoud kan ze als geen ander overzicht houden over onze leden. Daarnaast kunnen we haar expertise goed gebruiken voor het creëren van waarde voor sponsoren van onze evenementen.’