Mouringh den Dunnen benoemd tot Sales & Marketing Director Mediahuis Radio
Mediahuis Radio heeft Mouringh den Dunnen (48) per 1 januari 2024 benoemd tot Sales & Marketing Director. Hiermee wordt hij verantwoordelijk voor de afdelingen Sales Branded Partnerships, Operations, Marketing & Digital en Creatie in het nieuwe radiobedrijf.
Mediahuis Radio komt voort uit een fusie van RadioCorp (100% NL, SLAM! en Sunlite), Radio Veronica en Sublime.
Mouringh trad in januari 2019 in dienst bij RadioCorp als Commercieel Directeur waar hij verantwoordelijk was voor Branded Content Sales, Operations en Business Intelligence. Voordat Mouringh kwam werken bij RadioCorp bekleedde hij diverse functies bij o.a. Abovo Media, Qmusic en De Telegraaf.
Nieuw radiobedrijf
Mouringh den Dunnen: "We bouwen aan een nieuw radiobedrijf waarin we vijf unieke merken samenbrengen in één huis. Elk merk met zijn eigen identiteit, doelgroep en positionering. Voor mij een unieke kans om met ons portfolio te bouwen aan een nieuw radiobedrijf waarbij we waarde willen toevoegen voor onze luisteraars en onze partners.“