Nieuw PR-initiatief voor ondernemende vrouwen: ‘Eline & Eline’
‘PR-strategie’, ‘communicatieplan’ en ‘social media contentkalender’: termen waarvan bij menig startende ondernemer het zweet spontaan uitbreekt. Of je nu een kleine onderneming runt, of een ambitieuze eenpitter bent, je ‘moet’ er iets mee om je bedrijf of merk meer bekendheid te geven. Wat precies? Dat is een vraag die voormalig PR-adviseurs Eline van Nunen en Eline Heeres al vaak hebben beantwoord. Nu bundelen de twee als freelance PR- en contentspecialisten hun krachten.
Het doel: (vrouwelijke) ondernemers, startups en ondernemende ZZP-ers de kennis en tools in handen geven om zelf met storytelling en PR aan de slag te gaan. “In onze nieuwe koffiesessies en online workshops zetten wij onze kennis en ervaring in om anderen, in het bijzonder ondernemende vrouwen, te helpen met het vertellen van hun verhaal. Niet iedereen heeft hier immers kaas van gegeten, er tijd voor, óf de middelen om een externe PR-specialist in te huren”, aldus Eline en Eline.
Gratis PR-koffiesessies
In navolging op Internationale Vrouwendag, geven Eline en Eline in de maand maart drie keer een ‘Pick Our Brains’-koffiesessie weg, aan vrouwelijke ondernemers die zelf met meer merkbekendheid en zichtbaarheid aan de slag willen. “Onder alle vrouwen die zich deze maand inschrijven voor de Eline & Eline-nieuwsbrief, verloten wij 3 gratis sessies", aldus Eline van Nunen. “In onze maandelijkse nieuwsbrief geven we gouden tips, delen we leuke anekdotes uit het vak en Q&A’s met inspirerende namen uit de PR-wereld. Zo hopen we nóg meer ondernemers en andere geïnteresseerde lezers te inspireren op PR-gebied.”