Nieuw talent bij Gardeners
30-01-2022 (16:53) - Mensen
Aanleiding voor de uitbreiding met drie nieuwe talenten s de toegenomen vraag naar creatieve campagnes en concepten van zowel het bestaand portfolio als nieuwe klanten zoals Polestar, Epilepsie Fonds en YourDesq.
Maira Evers, founder Gardeners: ‘Om door te groeien naar een full service bureau, waarin we onze klanten van A tot Z bedienen, zullen we op alle afdelingen moeten groeien. Van merkstrategie en -positionering tot concepten en creatieve pr campagnes.’
Nieuw in het creatieve team is Ferdy Joosen, die eerder werkzaam was bij Freemantle, Qontent Matters, A friend of mine en Dept. Joosen ontwikkelde zich als campagne creatief met een scherpe pen, voor prijswinnende klanten als Honig en bol.com, maar ook De Nederlandse Loterijen, Sire, Consumentenbond, Chocomel en Pathé.
Tessa Dirken versterkt sinds 1 januari dit jaar het accountteam als senior accountmanager. Dirken komt bij TBWA\NEBOKO vandaan waar ze 7 jaar werkte aan (merk)campagnes voor klanten als Pearle, Vodafone, Albert Heijn, Campina en Karwei.
Sophie Schraven start als pr manager die zich eerder bij fs AGENCY inzette voor merken als Dr. Hauschka, Paula’s Choice, Origins, La Mer en Tom Ford. Schraven heeft ervaring aan zowel bureau- als klantzijde en in de hotellerie waar ze voor Sofitel Legend The Grand Amsterdam en Conscious Hotels werkte.
vlnr Nieuw in de Vondelkerk op creatie: Ferdy Joosen, op account: Tessa Dirken en op pr: Sophie Schraven