Nieuwe managing director voor digital performance marketingbureau BlooSEM

25-02-2023 (10:00) - Mensen

Daan Huurdeman is per februari 2023 aangesteld als managing director van digital performance marketingbureau BlooSEM. Daan neemt het stokje over van oprichter Otto Munsters. IDaan neemt de dagelijkse leiding van het 12-koppige team op zich en is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van duurzame, strategische partnerships.

BlooSEM werd in 2004 opgericht. Als één van de eerste in Nederland specialiseerde het bureau zich in zoekmachinemarketing, SEA. Inmiddels is het aantal digital marketingdiensten flink gegroeid en begeleidt BlooSEM organisaties in tal van branches met het uitdenken en uitvoeren van resultaatgerichte digital marketingstrategieën. Naast strategieontwikkeling kunnen organisaties er terecht voor de vertaalslag naar de praktijk, bijvoorbeeld in de vorm van online recruitment middels social advertising of branding met video advertising en display advertising.

Klanten strategisch verder helpen

Daan heeft ruim 15 jaar ervaring in digital marketing. In 2017 kwam hij bij BlooSEM aan boord als Digital Marketing Consultant. Daan: “Ik ben een echte generalist en krijg er energie van om onze klanten strategisch verder te helpen. Hun doelstellingen vormen hierbij het uitgangspunt. Wij kijken vervolgens hoe digital marketing hieraan kan bijdragen en wat de beste aanpak is om de doelstellingen te behalen.”

Ideale opvolger

Met zijn scherpe oog voor marktontwikkelingen, strategie, performance en partnerships is Daan volgens founder  Otto Munsters de ideale kandidaat om hem op te volgen als Managing Director. Otto: “Voor mij is het na 18 jaar tijd om een stapje terug te doen. Ik ga me richten op het financieel management en laat de ruimte aan de jongere generatie. Daan is een echte peoplemanager, heeft jarenlange kennis en ervaring in de branche en is gedreven om onze klanten vooruit te helpen.”

Programma voor online recruitment marketing

Daan: “Bij BlooSEM hebben we meer dan 18 jaar kennis en ervaring in huis. Ik kijk ernaar uit om dit voort te zetten. Zo blijven we onverminderd inspelen op actuele marktontwikkelingen. We zien wat er speelt in de markt, hoe dit onze klanten raakt en hoe we hier als BlooSEM bij kunnen helpen. Zo ontwikkelden we een programma voor online recruitment marketing naar aanleiding van de krappe arbeidsmarkt. Met dit programma helpen we organisaties hun vacatures op de juiste kanalen onder de aandacht te brengen bij hun doelgroep, zodat zij vacatures sneller invullen."