Nik Sluijs en Joey Boeters Creative Directors bij Fitzroy

02-05-2022 (11:46) - Mensen

Nik Sluijs en Joey Boeters, die onlangs een Bronzen Loekie in ontvangst mochten nemen, zijn als Creative Directors aan de slag gegaan bij Fitzroy. Sluijs en Boeters gaan nauw samenwerken met Mischa Schreuder, die vorig jaar als Creative Partner werd aangetrokken. Sluijs en Boeters waren tot voor kort werkzaam bij Wunderman Thompson en daarvoor bij INDIE en Duval Guillaume. Het team werd onder meer bekroond met een gouden leeuw in Cannes en won daarnaast verschillende awards bij D&AD, Eurobest, CCB en ADCN.
 
Joey Boeters: “Wij willen bijdragen aan de groei en zorgen dat Fitzroy nog meer een logische keus wordt voor merken die met de tijd mee willen gaan. Met spraakmakende en onderscheidende ideeën, maar ook door te helpen bouwen aan een creatieve cultuur.”
 
Nik Sluijs: “Fitzroy is één van de weinige bureaus die zich naast communicatie, ook met productontwikkeling en business-ideeën weet te onderscheiden. Van naamgeving en identiteit tot campagnes en zelfs eigen producten. Je ideeën zo breed kunnen toepassen is niet alleen leuk, het zorgt ook dat je merken effectiever kunt helpen.”
 
Het team was tussen 2014 en 2015 al eerder werkzaam bij Fitzroy. Ze zullen nu als Creative Directors verantwoordelijk worden voor onder meer ANWB, PlayStation, Naïf Good Care en EURail.