OPEN NOW groeit met 7 nieuwe mensen
Door de toegenomen interesse voor gedragswetenschap en creativiteit groeit Open Now naar een nieuwe fase. Naast de vele overheidscampagnes die het bureau ontwikkelt, neemt ook de interesse toe bij het bedrijfsleven.
Open Now is een reclamebureau dat in 2015 werd opgericht en waar gedragswetenschappers, communicatiestrategen en creatieven op dagelijkse basis samenwerken. Het bureau heeft een bijzondere mix van wetenschappers, creatieve geesten, productie- en accountmensen, van alle leeftijden. In de afgelopen tijd heeft het bureau daarom 7 nieuwe medewerkers aangenomen op zowel creatie, account als gedragswetenschappers, afdelingen die bij Open Now nauw samenwerken.
Het team
Pim Janmaat is bij de gedragswetenschappers gestart en komt van het Haagse bureau DPI waar hij ervaring opdeed met overheidstenders. Josselyn Ineke is accountmanager geworden wat ze eerder deed in de dynamiek van Thuisbezorgd.nl na haar studie communicatiewetenschap aan de UVA. Fleur van Tiggelen studeert binnenkort af aan de Radboud universiteit en werkte eerder al bij Issuemakers, zij werkt op de afdeling gedragswetenschap.
Ids van der Spoel is een bijzonder verhaal, afgestudeerd psycho-bioloog met daarna een master in marketing, koos hij jaren geleden voor creatie bij Boomerang, bij Open Now komen deze werelden in hem, samen. Floor werkt op creatie, studeerde af aan de HKU en combineert haar werk bij Open Now met VPRO Dorst (de plek voor nieuwe makers). En tot slot is er een nieuw creatief team aangenomen Mart Verschuren en Huib Scholten. Zij zijn afgestudeerd aan de Willem de Kooning Academie, studeerden daarna creative writing in Los Angeles, en kwamen bij Open Now af op de nieuwe manier van reclame maken met gedragswetenschappers.