Rosa Bierens nieuwe Client Lead bij Mediaplus
Marketing- en mediabureau Mediaplus heeft Rosa Bierens aangetrokken als Client Lead waar zij verantwoordelijk is voor het managen van een van de klantenteams en voor deze geselecteerde opdrachtgevers geldt als hun directe sparringpartner.
Het bureau haalt hiermee ruim tien jaar media-ervaring in huis op het gebied van projectmanagement, processen, inhoud & strategie en teammanagement. Bierens startte haar carrière bij National Geographic Channel op de marketing researchafdeling en later de afdeling tv-planning. Daarna was zij bijna tien jaar werkzaam bij Omnicom Media Group binnen de twee verschillende mediabureau labels. Hier startte zij bij OMD als Communication Consultant. Na 4 jaar maakte zij de overstap naar PHD, waar ze de laatste jaren actief was als Communication Director.
Brede interesse
In haar nieuwe rol als Client Lead bij Mediaplus is zij sinds 1 juli jl. verantwoordelijk voor het begeleiden van een van de vier klantenteams van het bureau. Daarnaast geeft zij met haar strategische media-ervaring directe input op de communicatieplannen van opdrachtgevers. Rosa Bierens: “In mijn vorige functies was ik nauw betrokken op inhoud en strategie en later ben ik mij ook meer gaan richten op het aansturen en managen van een van de klantenteams. Ik heb dan ook een brede interesse in het mediavak. Mijn kracht ligt bij de mens en vind ik het fijn om te werken in teamverband. Ik kijk er ontzettend naar uit om bij Mediaplus aan de slag te gaan en het team te gaan begeleiden.”