Serge Steijn terug in reclamewereld als partner bij Open Now
Serge Steijn wordt vanaf 1 mei partner bij Open Now en komt daarmee (deels) terug in de reclamewereld. Steijn, die het bureau in het verleden al regelmatig op de achtergrond adviseerde, wil als partner actief bijdragen aan de groei van het bureau en de mensen.
Steijn ziet kansen in de nieuwe aanpak van het bureau, waarbij zij zich steeds meer focussen op gedragswetenschap, waar hij kansen ziet.
Nieuwe ontwikkelingen
"Nieuwe ontwikkelingen zoals gedragswetenschap veranderen ons vak fundamenteel. Daar lopen ze bij Open Now echt in voor. En er is daarnaast een goede balans met creatie. Steijn vervolgt: "De cultuur van Open Now is open, gedreven en integer. Ik vind het superleuk om daarbij te horen en aan verder te bouwen." Managing Partner Joris van Amerom: "Ik ken Serge al een aantal jaren als adviseur en ik zie het als een groot voordeel dat hij naast ervaren reclameman zich ook heeft ontwikkeld als leiderschapscoach."
Steijn was in het verleden medeoprichter van reclamebureau Doom&Dickson dat uiteindelijk verkocht werd aan TBWA/. Daarna werkte hij een periode in Latijns-Amerika, werd opgeleid als leiderschapscoach en werd hij recent ook partner bij coaching boutique Sterke Leiders. Hij gaat zijn tijd verdelen over deze twee rollen.