Strateeg en co-owner Mathijs Visser verlaat Megawatt Digital
Mathijs Visser verlaat na 3 jaar Megawatt Digital. Visser, die als digital strateeg en mede-eigenaar sinds de start van het bureau betrokken was, vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging.
“Na een enerverende en energieke reis waarin we met Megawatt Digital grote stappen hebben gezet en prachtig prijswinnend werk hebben gemaakt, staat er een goed en stevig fundament voor de toekomst.”, aldus Mathijs Visser. “We gaan als bureau een volgende fase in en dat is voor mij een mooi moment om na 3 jaar afscheid te nemen als partner en aandeelhouder. Per 1 juli ga ik mijn energie richten op nieuwe uitdagingen.”
“Mathijs en ik hebben fantastisch samengewerkt, ik sluit me aan bij zijn woorden en ik ben trots op hetgeen we samen met het team hebben neergezet” voegt Stephan Kwast (CEO Megawatt Group) toe. “Ik ben er dan ook van overtuigd dat we de volgende stappen in de groei van de Megawatt Digital succesvol gaan zetten en Mathijs en ik blijven met regelmaat een bakkie doen om bij te praten.”
Naast het digital bureau, bestaat Megawatt uit een fieldmarketing agency, een advertising agency en een onlangs gelanceerde branding tak. De zelfstandige bureaugroep uit Eindhoven werkt voor onder meer Nierstichting, Brabantia, Coca-Cola, Netflix, Nederlandse Loterij, Athlete’s Foot, Samsung en Maag Lever Darm Stichting.