Uitbreiding MT Brand Potential Netherlands
Het MT van Brand Potential Netherlands, bestaande uit Sanne van Kuijk (Managing Director) en Fraser Warren (Business Director) is per april 2023 uitgebreid met Guillaume Furminger als Creative Director.
Brand Potential NL (onderdeel van Candid Group en voorheen Millford) groeit; recent heeft het bureau een aantal nieuwe klanten aan haar portfolio toegevoegd, waaronder Rotterdam The Hague Airport, Halwani Brothers, Restocks en Tropicana. Daarnaast vervult Brand Potential vanaf juli 2023 de rol van lead design agency voor Albert Heijn.
Dat vraagt om versterking op alle fronten. Guillaume brengt een veelzijdige, creatieve achtergrond en een krachtige visie op de rol van design voor een merk. Met zijn internationale ervaring op het gebied van industrial design, innovatieadvies, packaging design, branding, 360-merkcommunicatie en sociale impact, is Guillaume een absolute aanwinst voor het snelgroeiende team van Brand Potential NL.
Sanne van Kuijk, Managing Director Brand Potential NL: “Brand Potential is dé plek waar commercie en creativiteit samenkomen. Waar consumer research & insights, innovatie, strategie en design naadloos in elkaar overlopen. Hier wordt de kloof tussen strategie en creatie gedicht. Als iemand daar een bijdrage aan kan leveren, dan is dat Guillaume.”
Guillaume Furminger, Creative Director Brand Potential NL: “Het zijn spannende tijden voor Brand Potential. Spannend in positieve zin! Het bureau groeit en ons creatieve aanbod breidt zich steeds verder uit. Ik kijk ernaar uit mijn ervaring in innovatie en design te gebruiken om onze creativiteit verder te versterken. Mijn doel is om de positie van Brand Potential in de markt te versterken en onze diversiteit in creatieve output en talent te laten zien.”
Foto v.l.n.r.: Fraser Warren (Business Director), Sanne van Kuijk (Managing Director),
Guillaume Furminger (Creative Director)