Valentijn Spek nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

05-05-2022 (09:53) - Mensen

Vanaf 1 mei is Valentijn Spek de nieuwe Head of Strategy van Wayne Parker Kent. Het Amsterdamse full service content bureau zet hiermee de volgende stap in een vorig jaar ingezette nieuwe koers: het bureau richt zich op de strategie, creatie en productie van 'stories worth telling'. Valentijn Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau en daarmee een bepalende kracht voor de verdere groei.
 
Valentijn Spek werkte de afgelopen vier jaar voor DEPT als Strategy Lead. Daarvoor was hij werkzaam bij onder andere McCann, FCB en Universal Media. In totaal neemt hij ruim twintig jaar ervaring mee als strateeg op het gebied van activaties, digitaal, branding en media. Bij Universal was hij verantwoordelijk voor alle Coca Cola-merken. Overige accounts waar hij in het verleden voor werkte zijn Nestlé, L’Oreal, Univé, Unilever, Fitbit, Randstad en Beiersdorf. Hij gaat met deze ervaring aan de slag voor zowel het huidige klantenportfolio als voor nieuwe klanten van Wayne Parker Kent.