Victor van Venrooij Head of Business Development bij digitalAudience

08-03-2022 (11:34) - Mensen

digitalAudience stelt Victor van Venrooij aan als Head of Business Development, een boost voor de expansie van digitalAudience in Europa dit jaar.

Victor Van Venrooij komt van LiveRamp en is aangetrokken om de internationale groei van het SAAS- media technologiebedrijf te realiseren. Bastiaan Spaans, CCO: "We groeien snel, naast de kantoren in Amsterdam en Stockholm, richten we onze pijlen dit jaar op vijf nieuwe Europese markten. Met zijn ervaring en knowhow, heb ik er alle vertrouwen in dat Victor de juiste persoon is om samen met ons deze groei te bewerkstelligen". Sinds 2009 is Van Venrooij werkzaam in digital advertising en heeft daarbij onder andere een aantal jaren de commerciële organisatie van Yieldr aangestuurd vanuit Barcelona.
 

Data-collaboration

digitalAudience is een data-collaboration platform dat klanten in staat stelt hun marketingeffectiviteit te maximaliseren op een privacy-first en technologie gestuurde manier. Onderdeel van het platform is ook de cleanroom, waarbij bedrijven (klant) data kunnen matchen zonder het met elkaar te delen op een veilige manier.
 
Het van origine Amsterdamse bedrijf rolt dit eerste half jaar uit naar België, Finland en Noorwegen. Andere landen volgen daarna.