Vivian Kowalski nieuwe Creative Director bij Somention
01-03-2022 (11:49) - Mensen
Vivian Kowalski vervult vanaf 1 maart de functie van Creative Director bij Somention. Samen met Diederik Chevalier (CEO) en Charlotte Koeleman (CCO) zal zij verder gaan bouwen aan de groei en creatieve koers van het social media bureau. Het bureau werkt voor klanten als Grolsch, Jacobs Douwe Egberts, TUI Benelux en Bol.com.
Kowalski is acht jaar werkzaam geweest bij verschillende bureau’s. Bij Somention was ze het afgelopen jaar verantwoordelijk voor het binnenhalen van pitches voor onder andere het Eurovisie Songfestival, Domino’s, Grolsch, The Bulldog, Royal Canin, L’or Espresso, DAF en Senseo.
Internationale ambities
Somention zet ook haar internationale groeiambities door. Chevalier: "We zien dat veel global merken behoefte hebben aan partijen die een Europese aanpak kunnen leveren. Wij bieden content en community management aan in 15 talen en werken inmiddels voor mooie internationale merken. Daarmee zijn wij stapje voor stapje bezig om de #1 fan creating agency in Europa te worden."