Avaya creëert wereldwijd verbonden werkplek voor G-Star RAW
G-Star RAW heeft Avaya gevraagd om ervoor te zorgen dat al zijn medewerkers op alle internationale kantoren naadloos met elkaar kunnen samenwerken. Daarnaast moet als gevolg van het partnerschap de druk op het kleine, maar wendbare IT-team worden verlicht.
Met behulp van Avaya Cloud Office by RingCentral stelt G-Star zijn teams in staat om het grote aantal inkomende telefoontjes van klanten, partners, investeerders, collega's en andere stakeholders makkelijker te verwerken - van salarisadministratie tot retourbeleid. De oplossing heeft ook kostenbesparingen opgeleverd ten opzichte van het oude Avaya-systeem dat hiervoor werd gebruikt.
De overstap naar Avaya Cloud Office is een belangrijke stap in de digitale transformatie van G-Star. Hiermee kunnen werknemers altijd en overal flexibel communiceren vanaf elk willekeurig apparaat en klanten zo beter van dienst zijn, productiever werken en taken afhandelen.
De oplossing heeft ook de druk op het IT-team van G-Star verlicht. Het team hoeft niet langer veel tijd te besteden aan het beheer van verschillende communicatiesystemen, maar kan nu eenvoudig en op een centrale plek gebruikers beheren en de manier waarop zij het platform gebruiken. En omdat het gaat om een cloudgebaseerde oplossing, worden updates automatisch geïnstalleerd.