Norvell Jefferson ontwikkelt 4D VR-Experience
19-09-2016 (15:33) - Tech
Tijdens IFA 2016 in Berlijn, is de eerste door Norvell Jefferson geproduceerde 4D VR Experience gelanceerd, in opdracht van ASKO / ATAG (onderdeel van de Gorenje Group) gemaakt. Deze fabrikant van hoogwaardige huishoudelijke apparatuur introduceerde met deze beleving de nieuwe connectivity feature: ‘Connect Life’.
Op de speciaal hiervoor gebouwde ASKO-stand werden bezoekers uitgenodigd om de 4D VR-Experience te ondergaan die alle zintuigen prikkelt. De beleving bestond uit een story-telling Virtual Reality film, bekeken door een VR-bril, aangevuld met special effects zoals 3D audio & muziek en verschillende geuren om de reis door een mensenleven volgens ASKO / ATAG te ervaren.
Fredrik Lööf, Marketing Director bij ASKO Europe en Robert Kapteijn, Chief Sales Officer bij ATAG Nederland:
'Wij zochten een passende manier om de introductie van ons “Connect Life” platform in te vullen op een manier die aansluit bij de innovatieve en intuïtieve produkten die een belangrijke rol spelen in het leven van onze klanten. En omdat we moeten concurreren met zoveel opwindende zaken die er te zien zijn op de IFA, was deze volledige 4D VR-Experience exact was we nodig hadden'.