Centercom en MKB Amsterdam promoten Amsterdamse producten

20-01-2020 (15:32) - Toeleveranciers

Centercom en MKB Amsterdam beginnen 2020 met een samenwerking om lokale ondernemers in en rond Amsterdam nóg beter op de kaart te zetten. De samenwerking heeft als doel te laten zien dat Buitenreclame juist voor de lokale ondernemer effectief kan zijn.

Centercom heeft een breed aanbod van zowel digitale als statische reclameobjecten in Amsterdam. Deze reclameobjecten bieden vele opties voor lokale ondernemers. Door de samenwerking tussen Centercom en MKB Amsterdam worden lokale ondernemers voorzien van de benodigde informatie en de mogelijkheid tot het creëren van mooie, haalbare campagnes.

Ter onderbouwing is dit jaar elke maand een ‘product van de maand’ winnaar zichtbaar in het Buitenreclame- en Horecanetwerk van Centercom. Hiermee laten we 12 lokale ondernemers de kracht van Buitenreclame ervaren.

Bart Drenth, voorzitter MKB-Amsterdam: “Amsterdam kent vele mooie en bijzondere producten. Neem de specialistische zuurwaren van Kesbeke en de in januari gekozen innovatieve regenjassen van Maium, die geven we aandacht in het Product van de Maand. Op de reclameobjecten van Centercom zullen deze producten nu te zien zijn op vele plekken in Amsterdam en ver daar buiten”.