Court1 kiest Whooz

04-03-2019 (13:27) - Toeleveranciers

Court1 heeft Whooz gekozen als nieuwe data leverancier. Twee jaar geleden introduceerde Court1 de segmentatie applicatie Cäsar. Bureaus, retailers en exploitanten maken gebruik van deze applicatie voor gesegmenteerde inzet van media zoals buitenreclame, direct mail, verspreidingen en online communicatie. 
 

Marco Vroedsteijn, samen met Arthur Zwamborn eigenaar van Court1: "De wereld van de dataleveranciers is er niet makkelijker op geworden na de invoering van de AVG. Veel data staat ter discussie of is niet “AVG-proof” tot stand gekomen. Vrijwel alle dataleveranciers herbezinnen zich op hun uitleveringen. Whooz heeft het aangedurfd om fors te investeren in een compleet nieuw AVG-proof segmentatiemodel. Het WHIZE segmentatiemodel gaat adverteerders helpen om hun klanten een gezicht te geven en nog beter en gerichter te kunnen communiceren."
  
Arjan van den Akker, managing director van Whooz: "14 februari is Whize geïntroduceerd. We zijn natuurlijk apetrots dat een kritisch bureau als Court1 haar vertrouwen geeft aan ons  innovatieve segmentatiemodel."