Creative DM Factory en JEA –Ten Klei gaan verder als DMi Ten Klei
Creative DM Factory en JEA –Ten Klei bundelen de krachten en gaan samen verder onder de naam: DMi Ten Klei’. De krachtenbundeling houdt in dat de activiteiten JEA Ten Klei Print – als onderdeel van Loko Verpakkingen in Alkmaar – inmiddels zijn verhuisd en volledig geïntegreerd in de Creative DM Factory.
Door de integratie is Loko Verpakkingen, samen met Jacqueline en Gert-Jan ten Klei, aandeelhouder van DMi Ten Klei geworden. De samenvoeging van de activiteiten betekent ook een hereniging met collega’s uit het verleden, die vanaf nu weer in Purmerend operationeel zijn.
Gert-Jan ten Klei: ‘Onze familienaam Ten Klei is weer terug en verbonden aan onze activiteiten. Mijn vader, die vorig jaar is overleden, begon in 1957 in het grafische afwerkingsbedrijf van zijn ouders. Samen met zijn broers heeft hij zich onder de familienaam Ten Klei vanuit Purmerend als één van de eerste in Nederland gespecialiseerd in het produceren van Direct mail Campagnes. ‘Ten Klei’ werd en is nog altijd een begrip in de DM-markt. Daar zijn we heel trots op en dat geeft het feit dat wij onze activiteiten weer onder onze eigen naam kunnen uitvoeren extra glans.’
In 2006 startten Joop ten Klei en zijn dochter Jacqueline met DM Impressions. Gert-Jan ten Klei: ‘Twee jaar geleden hebben we onze naam aangepast in: ‘Creative DM Factory’. Een naam die nog beter bij ons past en exact aangeeft wat wij doen. Ook in onze nieuwe naamvoering profileren wij ons als Creative DM Factory, want alle creatieve ideeën voor de uitvoering van Direct Mail campagnes ontwikkelen en produceren wij in onze eigen DM fabriek. Dat doen wij met de kennis en kunde van ons ervaren team vakspecialisten en op de wijze die ons kenmerkt met onze eigen aanpak, gastvrijheid en betrokkenheid bij onze zakenvrienden. Dat verandert niet!’
Over DMi Ten Klei – Creative DM Factory
De filosofie van DMi Ten Klei – Creative DM Factory is kort en krachtig: DM moet indruk maken, boodschappen moeten beter gelezen en begrepen worden en uiteindelijk leiden tot (meer) conversie. Met 67 jaar kennis en ervaring wil DMi Ten Klei aan dat proces een bijdrage leveren. Met als doel: samen met opdrachtgevers totaalconcepten te realiseren waarin creatieve, digitale en technische mogelijkheden worden verenigd en ingezet om het resultaat te optimaliseren.