Hillenaar Outdoor exploiteert ‘witte toren’ aan A1
16-04-2019 (09:06) - Toeleveranciers
Hillenaar Outdoor breidt zijn portfolio uit met een nieuwe "reclamemast" langs de A1 bij Naarden. De ‘witte toren’ is een uniek object aan de snelweg en krijgt hiermee een tweede leven. Het outdoorbedrijf voorziet de toren van twee nieuwe reclamevakken.
Met de ‘witte toren’ in Naarden voegt Hillenaar Outdoor een uniek object toe aan zijn netwerk in de Randstad. Voorheen was de mast voorzien van een reclamevlak parallel aan de snelweg. Het outdoorbedrijf transformeert dit in twee analoge reclamevakken van elk 53m2. “We hebben ervoor gekozen om tweezijdige doeken te plaatsen, zodat je er vanuit beide rijrichtingen goed zicht op hebt”, aldus Jeroen Hillenaar. “De witte toren is een in het oog springend object en daardoor vrijwel onmisbaar.” Iedere twee weken passeren ruim 2,6 miljoen passanten de reclamemast.
Breda, Echt en Hoofddorp
Hillenaar Outdoor streeft in de nabije toekomst naar digitalisering van de ‘witte toren’ in Naarden, maar start vooralsnog met twee analoge doeken. Digitalisering is een speerpunt van het outdoorbedrijf. “Digitale innovatie blijft een belangrijke focus, wegens de nieuwe mogelijkheden voor adverteerders”, benadrukt Hillenaar. Naar verwachting volgen binnenkort ook drie nieuwe reclamemasten in steden als Breda, Echt en Hoofddorp. Eerder dit jaar won Hillenaar Outdoor al concessies in Nijmegen, provincie Groningen en gemeente Haarlemmermeer. Deze nieuwe concessies bereiken circa een miljoen mensen.
Hillenaar Outdoor
Hillenaar Outdoor is een snel groeiende out-of-home exploitant met een veelzijdig aanbod van (digitale) abri’s, billboards en reclamemasten. Daarnaast biedt het outdoorbedrijf een netwerk voor scholieren, TENQ. Dit netwerk bestaat uit ruim 200 digitale schermen op middelbare scholen