Interbest breidt aantal digitale eyecatchers uit

23-04-2019 (12:03) - Toeleveranciers

Interbest breidt uit met twee dubbele digitale eyecatchers langs de A1 en A27. Dankzij de digitale reclamemasten in Diemen en Breda komt het totale aantal op 23 te staan. 


Knooppunt Diemen A1/A9 is een aantal jaren geleden nog volledig vernieuwd. Met ruim 3,6 miljoen contacten per 2 weken is dit een van de drukste reclamemasten van Nederland. Daarnaast richt Interbest zich op Brabant: een van de drukste 'auto provincies' en de provincie met de meeste top 10 steden. 


Eindhoven heeft inmiddels al twee digitale Interbest reclamemasten. Nu is Breda aan de beurt. De beide digitale schermen hebben een bereik van ruim 1,2 miljoen contacten per 2 weken.


investeren

Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe reclamemogelijkheden te bieden. Directeur Meindert van den Heuvel: 'We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Logisch ook. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien en daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.'