Kröller-Müller Museum en Interbest slaan handen ineen
02-07-2019 (21:02) - Toeleveranciers
Lies Boelrijk, marketingdirecteur Kröller-Müller Museum: ‘Het museum is altijd op zoek naar nieuwe en slimme samenwerkingen. In het grote aanbod van tentoonstellingen van Nederlandse collegamusea is het steeds opnieuw een uitdaging om met creatieve concepten op te vallen. Met een innovatieve tentoonstelling langs de snelweg, die Interbest mogelijk maakt, lukt dit zeker.’
Meindert van den Heuvel, directeur Interbest: ‘Dit is wat we graag doen en waar we goed in zijn. Samen met merken en bureaus zaken uitvergroten en spraakmakend maken. En met een gegarandeerd miljoenenpubliek in de zomer op de snelwegen wordt de tentoonstelling en het Kröller-Müller Museum zichtbaarder dan ooit. En dat verdient het mooiste museum van Nederland.’
De creatie van deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Interbest en Outatime Consultancy.