Storyboard lanceert Influencer Audits
11-09-2019 (13:46) - Toeleveranciers
Het bureau Storyboard Influencer audits: een 20 pagina tellend rapport dat marketeers voorziet van inzichten en informatie over de match en integriteit van influencers. Het doel is om marketeers te helpen met het maken van betere beslissingen ten aanzien van influencer samenwerkingen.
Met influencer audits toetst Storyboard de integriteit van influencers middels een combinatie van handmatig onderzoek en een suite van data tools. Er wordt uitgebreid onderzoek gedaan naar de match, de integriteit van hun invloed, maar ook naar brand safety. Verder verkrijgen marketeers met deze audits onder andere diepere inzichten in de leeftijdsopbouw, de kwaliteit en echtheid van de fanbases en concurrerende merken.
Martijn de Kemp, CEO Storyboard: “Het is onze ambitie om de influencer branche verder te professionaliseren. We horen regelmatig uit de markt dat due diligence naar een passende influencer een arbeidsintensief proces kan zijn. Bovendien vindt er een verschuiving plaats van korte termijn projecten, naar meer lange termijn ambassadeurschappen. De belangen voor het maken van een goede en veilige match nemen daarmee significant toe. Als onafhankelijk bureau helpen we marketeers graag met het maken van een goede beslissing, op basis van de data en kennis die wij door de jaren heen hebben vergaard.
Meer over Influencer Audits via floyd@storyboard-agency.com