Emerce en TNS NIPO initiëren Facebook-award

13-01-2012 (08:54) - Awards

Emerce en TNS NIPO lanceren Facebook Community van het Jaar Award. Vanaf nu tot 25 januari kan ieder bedrijf met een Facebookpagina van 1.000 fans of meer gratis hierop kans maken. Basis is het Facebookonderzoek van TNS NIPO.
 
Hoe gaat het in zijn werk? Deelnemende bedrijven roepen hun fans op hun eigen pagina op om mee te doen aan het onderzoek. Op deze manier krijgen bedrijven inzicht in de betrokkenheid van hun fans. Merken komen er zo achter of hun fans ook daadwerkelijk ambassadeurs zijn. Het invullen van de vragenlijst gebeurt geheel op Facebook. Bij het onderzoek zal worden gekeken naar de volgende punten: aanbevelen, content, interactive, customer care/webcare en concurrentievoordeel. Op basis van het onderzoek wordt een ranglijst gemaakt. De pagina die als beste uit de bus komt, wordt beloond met de Facebook Community van het Jaar Award.
 

De award zal uitgereikt worden tijdens het event Digital Marketing Live!. Dit nieuwe event over online marketing,- advertising en interactive media vindt plaats 21 maart en 22 maart in de Westergasfabriek in Amsterdam. Het zal een parade zijn van activiteiten zoals doorlopende sessies, happenings, paneldiscussies, workshops en round tables. Twee dagen in het teken van uitwisselen van kennis, tactics, best practices, informatie uit cases en het opdoen van contacten. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.