Grand Prix Customer Media: dubbele bekroning MediaPartners Group

23-11-2012 (08:50) - Awards

MediaPartners Group beleefde gisteren een succesvolle avond tijdens de uitreiking van de Grand Prix-awards. Het bureau won met werk voor KNMV een Grand Prix. Ook de oeuvreprijs Prix d’ Excellence voor KLM ging naar MediaPartners door het succes van de Holland Herald, dat al 40 jaar gemaakt wordt door MediaPartners.
 
De Grand Prix voor KNMV ontving MediaPartners op basis van een succesvolle case waarbij het aantal lidmaatschappen van de KNMV onder motorrijders fors groeide, nadat het bestand jarenlang een dalende trend vertoonde. MediaPartners ontwikkelde onder andere de Bikers Toolkit en het KNMV-magazine Grip voor de KNMV. 
 
Alec Bergsma, algemeen directeur MediaPartners Group: ‘Wat een succes voor onze groep! Een Grand Prix en de Prix d’ Excellence. Enkele jaren geleden won onze klant Albert Heijn al een Prix d’ Excellence voor de Allerhande. Zowel KLM als Albert Heijn is een klant waar we al decennia voor werken. Daar geloven wij ook in: samen met je klant succesvol zijn op basis van een solide en langdurig partnership. Met de Grand Prix voor KNMV hebben wij hopelijk ook de basis gelegd voor een lange en solide samenwerking.’