
Osage wint aanbesteding Commissariaat voor de Media
Osage (onderdeel van Happy Horizon) wint de aanbesteding, vormgeving en DTP-werkzaamheden van het Commissariaat voor de Media. De samenwerking duurt vier jaar, waarbij het creatieve vormgevingsbureau de volledige productie van grafische comunicatiemiddelen voor zijn rekening neemt.
In de aanbesteding, met drie deelnemende bureaus, trok Osage aan het langste eind. Het bureau scoorde een 9 op kwaliteit en bood volgens het Commissariaat de meest overtuigende combinatie van inhoud, prijs en uitvoeringskracht.
"Ze overtuigden ons met hun vermogen om complexe boodschappen om te zetten in heldere, toegankelijke (visuele) communicatie", vertelt Kathy Schoonhoven namens het Commissariaat voor de Media. "Ze luisteren, denken mee en verrassen ons. Op naar een goede samenwerking en nog meer impact via onze communicatie-uitingen."
Consistente en herkenbare identiteit
De opdracht omvat het ontwerp en de doorontwikkeling van onder andere rapportages, jaarverslagen, eventmaterialen en overige communicatie-uitingen. Hiermee ondersteunt Osage het Commissariaat bij een professionele, consistente en herkenbare visuele identiteit, passend bij de rol van de organisatie als onafhankelijk toezichthouder op de media.
"We zijn enorm trots dat we het Commissariaat mogen ondersteunen met communicatie die hun maatschappelijke rol helder en consistent uitdraagt", aldus Laura Siecker van Osage. “Samen bouwen we aan sterke, toegankelijke middelen die bijdragen aan transparantie en professionele uitstraling.”
De werkzaamheden worden volledig in-house uitgevoerd door het ontwerp- en dtp-team van Osage.