NIMA verbindt naam aan de B2B-award

14-12-2011 (08:46) - Awards

In navolging van de NIMA AWARDS reikt NIMA op 20 maart 2012 tijdens het B2B Marketing Forum voor het eerst de NIMA B2B AWARD uit. NIMA bundelt hiermee haar krachten in samenwerking met organisator spotONvision en het NIMA Expertiseplatform B2B.
 
Vanuit de NIMA leden, besturen en betrokkenen keert regelmatig het verzoek terug om B2B Marketing actief onder de aandacht te brengen. Gezien de vertegenwoordiging van B2B binnen de NIMA gelederen, de hoogste tijd om aan dit verzoek gehoor te geven.
 
Berd Warmelts, Bestuur Expertiseplatform NIMA B2B: ‘In 2009 zijn we het Expertiseplatform NIMA B2B gestart. Een van de doelstellingen van dit platform is B2B-professionals te motiveren en te stimuleren. De NIMA B2B AWARD op het B2B Marketing Forum is in onze ogen de perfecte manier om hier de daad bij het woord te voegen’.
 
Evenals de NIMA AWARDS, die dit jaar op 24 november werden uitgereikt, is ook de NIMA B2B AWARD een onafhankelijke marketingbeloning. Met deze prijs wil NIMA aandacht voor Marketing binnen B2B genereren en haar waardering uitspreken. NIMA heeft met de uitreiking van haar NIMA AWARDS jarenlange ervaring op het gebied van jurering en casebuilding.
 
‘Door de samenwerking met NIMA hopen we de award nog meer aanzien te geven en B2B-marketeers een extra stimulans te geven’, zegt Ingrid Archer, Managing Partner bij spotONvision. ‘In de B2C-branche kennen we talloze awards en onderscheidingen die vanuit de industrie veel steun en waardering krijgen. Met de NIMA B2B AWARD creëren we dit ook voor een zeker zo interessant vakgebied.’
 
Inzendingen worden beoordeeld door een vakkundige jury, onder voorzitterschap van Berd Warmelts, adjunct-directeur marketing bedrijven Rabobank Nederland en bestuurslid van het NIMA B2B Expertiseplatform. De finalisten presenteren hun case tijdens het B2B Marketing Forum 2012. Eerdere winnaars van de B2B AWARD waren Numac en Nationale Nederlanden.
 

Ga voor meer informatie naar www.b2bmarketingforum.nl of www.nima.nl


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.