24-uurs pitch 2014: wie mag naar Cannes?

21-05-2014 (07:59) - Bureaus

Zaterdag staan de 24 beste jonge creatieve teams van Nederland klaar om 24 uur tegen elkaar te strijden in de jaarlijkse 24-uurs pitch georganiseerd door Interbest in samenwerking met Stichting JongeHonden. Allemaal met één doel: een Gouden Leeuw in de wacht slepen tijdens de Young Lions competitie in Cannes.
 
Na voorgaande samenwerkingen met HEMA, Samsung en Bijenkorf is dit jaar de beurt aan Bever. Geheel passend bij Bever gaat de pitch dit jaar ‘outdoor’. Vrijdag worden de deelnemende jonge creatieven verwacht bij het Interbest-kantoor in het Olympisch Stadion te Amsterdam. Daar volgen verdere instructies voor de pitch die dit jaar geïnspireerd is door Bevers nieuwe payoff ‘Buiten begint bij Bever’. 
 
De campagneconcepten, die vanaf maandag 26 mei te bekijken zijn via www.youngcreatives.com/netherlands, worden beoordeeld door een jury die onder andere bestaat uit Mervyn ten Dam van ACHTUNG! en Francis Langenberg van Bever. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch