54 Magneet-inzendingen
28-08-2014 (07:48) - Bureaus
Eerder deze week maakte de Effie-organisatie het aantal inzendingen bekend. Gisteren volgde de SJP met de Magneten. Dit jaar zijn er 54 inzendingen voor de prijs voor het beste werk in arbeidsmarktcommunicatie.
Onder de inzendingen campagnes van ABN AMRO, Deloitte, Defensie, Nationale Politie, Philips, Van Oord, Luchtverkeersleiding, McDonald’s Nederland, ING, Randstad, de Rijksoverheid, Sociale Verzekeringsbank en het UMC Utrecht.
Opvallend is het toegenomen aantal inzendingen in de categorie interne Employer Branding. ‘Mooi om te zien dat de aandacht van werkgevers uitgaat naar het huidig personeel’, zegt Hans Kroonen, voorzitter SJP. ‘De SJP is erg blij met diversiteit binnen de 54 inzendingen. Zorg, overheid, industrie, energie, finance, retail, veel sectoren zijn vertegenwoordigd. Voor de categorie Effectiviteit heeft de jury dit jaar weer meer cases te beoordelen.’
De jury’s gaan vanaf 4 september aan het werk en bestaan zowel uit strategen en creatieven van bureaus als verantwoordelijken aan klantzijde. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Employer Branding Experience 2014 op 6 november in de Crown Business Studio’s in Aalsmeer.